Tuesday 17 January 2012

Totul despre par. Tratament brazilian cu keratina.





Frigul, precipitaţiile, umiditatea, diferenţele de temperatură toate au un impact negativ asupra podoabei capilare. În timpul sezonului rece firul de păr devine rebel, fragil, lipsit de viaţă şi strălucire. Aici mai pot fi adăugate produsele de styling folosite în exces, apa dură, vopsitul, şamponurile de calitate îndoielnică, uscătorul de păr, placa, toate astea distrug firul de păr, deci, pierdem şansa de a intra în rândul posesoarelor unei podoabe capilare perfecte. Sunt sigură că fiecare dintre noi crede că-şi îngrijeşte părul cum nu se poate mai bine, fiecare dintre noi încearcă să folosească cele mai bune produse de îngrije a părului şi acordă o atenţie destul de mare acestei părţi, dar... rezultatele nu sunt întotdeauna îmbucurătoare. Nu toate ne putem lăuda cu un păr frumos şi sănătos.

Am decis să împărtăşesc ritualul meu de îngrijire a părului, produse, tratamente şi măşti pe care le folosesc.

Vreau să descriu cîţiva paşi simpli pe care-i urmez pentru a-mi menţine părul într-o stare bună de sănătate. Eu am părul lung şi mai „neastîmpărat”, uscat la vîrfuri, uneori fac mătreaţă, dar totul depinde de şamponul pe care-l folosesc. Nu-mi permit să am părul murdar atunci cînd ies din casă, aşa că îl spăl des, aproape zilnic. Folosesc un şampon organic  Natura Siberica.


Dar să o luăm pe rînd:
Spălarea părului. 
1. Eu obişnuiesc să-mi periez părul înainte de spălare, astfel evit ruperea şi încâlcirea firelor.
2. De fiecare dată îmi spăl părul cu apă călduţă, NU fierbinte.
3. Am început să folosesc şamponuri organice care nu conţin sulfaţi şi parabeni. Acestea pot fi găsite în farmacii.
4. Părul trebuie să fie clătit foarte bine pînă cînd va fi îndepartat tot şamponul. Dacă este mult clabuc înseamnă că şamponul este prea bogat în detergent, ceea ce nu este tocmai benefic pentru păr.
5. Aplic balsamul de la linia bărbiei în jos, NU la rădăcini.
6. Niciodată nu ţin aplicate măştile sau balsamurile mai mult timp decît este specificat pe etichetă.
7. După fiecare spălare clătesc părul cu apă rece iar la sfîrşit clătesc părul cu jumătate de litru de apă rece/călduţă amestecată cu jumătate de pahar de oţet de mere.
8. Niciodată nu frec părul cu prosopul, îl tamponez uşor şi atît. Astfel evit despicarea vîrfurilor şi rupere firelor de păr. Părul nu trebuie periat atît timp cît este ud, deoarece este foarte fragil şi se rupe uşor.
9. Este bine să evităm pe cît posibil uscătorul de păr şi să optăm pentru o uscare naturală. Atunci cînd folosiţi totuşi un uscător de păr aveţi grijă ca temperatura să nu fie una foarte mare (puteţi opta pentru aerul rece) şi utilizaţi-l la o distanţa cît mai mare.
10. Folosiţi produsele de styling doar la ocazii speciale. La cele menţionate mai sus vreau să mai adaug măştile care indiferent dacă sunt naturale, din comerţ sau sunt aplicate în cele mai pretenţioase saloane, toate sunt binevenite. Măştile homemade nu au dezamăgit pe nimeni, ele sunt uşor de preparat, nu costă foarte mult şi nu conţin substanţe dubioase.
Atenţie la tipul tău te păr! Unele produse care sunt foarte eficiente pentru părul uscat, au un efect dezastruos pentru pentru părul gras. Astfel, documentează-te, chibzuieşte, fă alegerea corectă şi nu uita: TOT CE E ÎN EXCES DĂUNEAZĂ!


Sunt sigură că majoritatea din voi au o alimentaţie cît de cît sănătoasă (este foarte importantă atunci cînd vrem să fim frumoase şi să avem un păr superb), îşi spală şi îşi periază corect părul, folosesc măşti şi balsamuri, dar părul rămâne rebel, casant şi fragil. Dacă te regăseşti în această categorie să ştii că mai ai şanse să devii posesoarea unui păr ca cel pe care-l etalează vedetele ... cea mai revoluţionară, eficientă şi sănătoasă apariţie în materie de îngrijire a părului, tratamentul brazilian  cu keratină, un tratament la care am recurs şi eu. Am aflat despre îndreptarea brazialiană, care include tratamentul cu keratină şi laminarea părului acum un an. M-am documentat mult, am analizat plusurile şi minusurile acestui tratament şi într-un final am decis să încerc . Iniţial mi s-a părut cam scump, 100 de euro pentru lungimea părului meu. Faptul că voi reduce din timpul acordat aranjării părului, voi avea un păr mai sănătos şi mai rezistent, iar prin aplicarea tratamentul respectiv, acesta va fi restructurat, protejat şi frumos m-au convins că se merită, unde mai pui că preţurile au scăzut practic în jumătate.


În ce constă acest tratament?

Keratina este un tip de proteină care se gaseşte în mod natural în firul de păr, conferindu-i strălucire. Tratamentul cu keratină echilibrează nivelul acestei proteine, pentru a reda parului stralucirea de altă dată. Marele avantaj al acestui tratament este faptul că poate fi aplicat şi acasă. Totuşi, pentru prima experienţă am decis să merg la un profesionist care cunoaşte toate detaliile şi care-mi poate oferi informaţii preţioase referitor la ceea ce avea să găzduiască podoaba mea capilară vreme de 3 ore (cam atît durează procedura) .

Beneficiile tratamentului cu keratină:

-odată tratat, părul se întreţine mult mai uşor.
-după tratament, părul devine rezistent la căldură şi umiditate.
-tratamentul are un efect intens de hidratare, aşa că până şi părul deteriorat îşi recapătă stralucirea.
-spre deosebire de tehnica japoneză de îndreptare a părului, tratamentul cu keratină menţine părul sănătos chiar şi după ce se curăţă.

Dezavantajele tratamentului cu keratină:

-cel mai mare dezavantaj, este că imediat după tratament părul nu trebuie atins, spălat, coafat măcar trei zile, pentru a nu produce efecte adverse.
-cu cît părul este spălat mai des, cu atît stratul protector de keratină se curăţă mai repede
-eficacitatea tratamentului depinde de modul în care este aplicat
-soluţia de keratină, atunci cînd este aplicată pe par, elimină un gaz care poate provoca iritaţii ale plămînilor, ochilor sau scalpului.
Before /After
E drept ca parul era ud si nepieptanat.



Acum într-adevăr părul meu poate fi aranjat în maxim 5 minute după ce îl usuc. E drept şi strălucitor, rezistent la umiditate şi încălzire. Sunt sigură că nu fiecare ar putea să-şi permită acest tratament (care nu este unul tocmai ieftin) însă, se merită şi dacă tot doriţi să scăpaţi de tot felul de probleme legate de părul vostru , începeţi să puneţi bani de-o parte şi oferiţi-vă acest cadou de ziua voastră.
Cam astea ar fi sfaturile mele, dacă mai ştiţi şi voi cîteva ceva sau dacă aveţi întrebări nu ezitaţi să-mi spuneţi. Succes! =) 
By: PowerPuff
Redactorul textului : Svetlana Baciu
xoxo

Pentru a vedea cum sa-ti faci singura tratamentul la tine acasa citeste aici: http://puffoshenia.blogspot.it/2012/03/hair-treatment-la-tine-acasa.html

43 comments:

  1. foarte util ce ai scris,bravo..
    as vrea si eu niste detalii unde ai facut tratamentul cu keratina ..vreau sa imi fac si eu cand merg in Chisinau.Eram confuza sa imi fac sau nu dar acuma parca m-am decis :)si as vrea sa merg undeva unde si-a mai facut cineva si si-a dat cu parerea :) in cazul asta tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natalia - ma bucur ca tsi-a fost de ajutor =) . Deci am facut tratamentul la o domnishoara acasa , care se ocupa cu tratamentul dat deja de 2 ani . Din pacate nu am numarul ei http://www.odnoklassniki.ru/dk?st.cmd=userMain&tkn=8376#st.cmd=friendMain&st.friendId=njwegukmmphsecwvnw0qkmdcknsccmupdyecms&st._aid=LST_User <--profilul ei , insa poti gasi mai multe oferte pe 999.md . Este multa lume care se ocupa . Dp cum am zis se poate de realizat shi acasa tratamentul mai ales daca ai o prietena care te ajuta .Eu urmatorul il fac singura ^^ .

      Delete
    2. singura? in ce mod? e posibil asa ceva? sii...o intrebare.. daca poti ondula sau face altfel de coafuri pe parul indreptat cu keratina? sau este mereu drept?

      Delete
  2. de unde pot procura aceste produse pentru ami face procedura acasa?

    ReplyDelete
  3. =) ebay sau 999.md , mare shanse sa gaseshti acolo . Ynsa pentru prima data ar fi bine sa-tsi faca cineva care cunoashte . Succes =*

    ReplyDelete
  4. Foarte interesant post! In ultimul timp am foarte putin timp sa'mi ingrijesc parul la 100%, si fac totul repejor... :) Si astazi am fost si mi'am kumparat o solutie likida, KERATINA, kare se aplika pe par, si se usuka ku "fenu" :D , mi'a recomandat o prietena, nu e pt un astfel de efect superb ca al tau, e doar pt a proteja parul, si al intari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. super =) sunt sigura ca ajuta .Mersi pt apreciere =*

      Delete
  5. hey!
    nu ne poti da un link exact cu ce folosesti? e cumva asta? http://999.md/Board/Message.aspx?MsgID=9793368

    pe odnokl linkul nu merge si as vrea sa nu testez tot felu, cum vad ca cel ce il folosesti tu e super, mersi :*

    ReplyDelete
  6. salut, poti sa imi sui o denumire da sampon organic fara sulf? Multumesc frumos.

    ReplyDelete
  7. Salut :) ! Eu ma folosesc de natura siberica.

    ReplyDelete
  8. se poate face si acasa??? poti sa-mi dai te rog detalii?

    ReplyDelete
  9. Salut Ileana.
    Detalii poti gasi aici: http://puffoshenia.blogspot.it/2012/03/hair-treatment-la-tine-acasa.html

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. poti ondula sau face altfel de coafuri pe parul indreptat cu keratina? sau este mereu drept?

    ReplyDelete
  12. Parul tau e cu adevarat frumos. As dori sa stiu totusi cum arata dupa un timp dupa tratament am inteles ca nu mai ramane perfect drept

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am ramas multumita si dupa tratament, parul chiar a devenit mai drept si ramane asa.

      Delete
  13. Buna..imi poti spune ce marca de keratina ar fi mai buna?daca zici ca se poate face si acasa cred ca as scapa mai ieftin tinand cont ca am parul extra extra lung:D.Ms mult de tot!!

    ReplyDelete
  14. Buna.Vreau sa te intreb ceva.Stiu ca se poate face si un permanent ondulat cu keratina.Se poate face cu cocochoco?Eu cind intreb de permanent ondulat cu keratina,toata lumea se uita la mine ca mita in calendar,dar stiu sigur ca exista si metoda asta de ondulare.Eu am parul drept si il vreau ondulat cu bucla lejera,sa presupunem.Se poate face asa ceva?La un par de 10 cm lungime,cam citi ml de solitie mi-ar trebui?
    Multumesc anticipat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut! Din pacate nu stiu de asa produs de la cocochoco. Stiu ca exista ondulare permanenta, dar nu m-am interest niciodata de ce timp de produse exista pt asta. Daca gasesc ceva te anunt :)

      Delete
  15. Buna. ma scuzi. Pe tine cat te-a tinut tratamentul ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Salut! Foarte bine a tinut 2 luni, apoi cu incetul efectul a inceput sa dispara.

      Delete
  16. Buna, am sa ma duc si eu saptamana care vin sa imi fac tratamentul.. ce voiam sa te intreb este daca parul ramane la fel de drept si dupa ce te speli tu acasa si il usuci? mai necesita retusuri cu placa sau se usuca de la sine drept?? merci si sper sa ma ajuti cu un raspuns :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut :) deci dp spalare e mult mai drept ca de obicei, dar daca il doresti ft ft drept vei avea nevoie putin si de placa. Eu de obicei o foloseam doar putin, putin la capete si ele ramaneau drepte, drepte chiar si dupa somn, sau sport/umiditate ( ceea ce nu se intampla cand nu ai trament :D).

      Delete
    2. multumesc de raspuns, sper sa fiu multumita de rezultat :D

      Delete
  17. buna, sper sa mai raspunzi la intrebari :">
    1. dupa tratament(daca parul este cu tendinta de ingrasare de la o zi la alta) , il poti spala mai rar..de ex, la 2 zile?
    2. ajuta la o crestere a parului ...mai rapida?
    3. in caz ca nu are nici un efect asupra sebumului, daca il speli zilnic(asa cum fac eu) , cat dureaza tratamentul?
    sper sa vezi intrebarile. multumesc! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut Cristina! Deci iti raspund:
      1. Il poti spala cat de des doresti, dar logica ca fiecare spalare tratamentul se duce cate putin. Deobicei cum zic cei experimentati se duce dupa 30 de spalari. E important sa folosesti samponuri fara sulfati etc. deoarece acestea ''spala'' tratamentul practic imediat.
      2. Nu ajuta la cresterea parului! Ajuta la mentinerea lui.
      3. Acest tratament nu se aplica pe radacini! Efectul lui e sa ''hraneasca'' parul mort, adica cel crescut si tratamentul, dupa cum am zis, dureaza pana la 3 luni! ( 3 luni e un terment statibil de catre mine, adica asa l-am simsit eu de cate ori nu l-as folosit. Parerea mea e sa nu va asteptati la u efect vesnic sau de 6 luni sau un an, e o procedura care trebuie facuta o data la 3-5 luni.)
      Toate cele bune.

      Delete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. Salut! As vrea si eu ft tare sa incerc acest tratament ku keratina, dar stau la indoiala nustiu ce sa fac..si as vrea sa stiu dupa acest taratament cind diacum se trece, parul ramine ca mai inainte? Adica nu cade? Pentru ca mam mai interesat si am auzit ca poate sa kada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut! Eu deja am facut de multe ori acest tratament si pot sa zic ca parul nu cade! Parerea mea ca parul se face doar mai frumos. Faza e ca multi se deprind cu parul lor in timpul tratamentul si uita cum era el inainte. Din aceasta cauza li se pare ca se face mai rau.

      Delete
  20. exista vreun tip de par, care nu primeste keratina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut! Se zice ca parul nostru in pare parte e compus din keratina, deci nu! Doarde daca nu e natural, extensii artificiale.

      Delete
  21. Eu am cumparat CocoChoco keratin de la ebay.com sunt preturi cel mai mici s am primit comanda dupa 3 zile din Israel fara cost de livrare. Am facut tratamentul acasa cu prietena mea si e foarte bun sunt foarte multumita si fericita :D

    ReplyDelete
  22. Buna , ai auzit cumva daca tratamentul cu keratina poate fi aplicat si pe un par foarte degradat , care se rupe la varfuri? As vrea sa imi fac tratamentul dar nu stiu daca va functiona dupa prima sedinta sau poate dupa a doua. Astept raspuns :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut! Scuze pentru raspuns intarziat. Tratamentul e perfect pentru parul deteriorat si il poti face de cate ori doresti.

      Delete
  23. Eu imi aplic din timp in timp Henna pe par. Ai idee daca mai pot folosi Henna dupa tratamentul cu Keratina?

    ReplyDelete
  24. Buna, eu am cumparat de pe ebay produsul tratament cocochoco mi-am facut eu si am facut si la alte prietene dar nu-mi place efectul, nu e ca cum mi-am facut eu la alta persoana nustiu de ce tot ramine pufos oare produsul nu e bun sau fac ceva incorect?

    ReplyDelete
  25. Salut
    Am inteles ca dupa un astfel de tratament,timp de 3 luni nu as putea sa.l decolotez( sunt bruneta dar acum.il.am blond sampanie)
    Stii sa.mi dai un raspuns?
    Ms

    ReplyDelete
  26. Buna! Spune-mi te rog ce sampon/balsam folosesti dupa ce ti-ai facut tratamentul cu keratina.

    ReplyDelete