Tuesday 3 April 2012

The Golden Rule! Cosuri pe spate...?

Coșurile pe spate. 


Afară se încălzește și încetul cu încetul ajungem să purtăm maiouri, rochițe, lăsând astfel spatele nostru la vedere. 
Coșurile de pe spate sunt o problemă ce afectează atât baieții cât și fetele, și sunt sigură că mulți dintre voi suferă din această cauză.



Te întrebi cum scapi de ele?
Simplu!


Dar înainte de a primi un raspuns trebuie sa-ți pui întrebarea: "de ce au aparut?".
Toți știu ce le cauzează, hainele care nu permit pielii să respire, transpirația după eforturile fizice sau hormonii. Însă cu anii am descoperit cu totul alt motiv, care până la urmă s-a dovedit a fi adevărat. Datorită acestui fapt mulți dintre prietenii mei au și uitat, ca și mine, ce înseamnă să ai coshuri pe spate. 


Pe când aveam vre-o 13-14 ani, mi-au apărut și mie niște coșuri. Și atunci am dat peste un articol unde se spunea că ele pot apărea din cauza produselor pe care le folosim la spălarea părului. Ca de exemplu: balsamurile pentru păr, care nimerind pe piele creeaza un strat care astupă porii și nu permite pielii să respire. De aici rezultă că, părul trebuie să fie spălat aparte de restul corpului. Pe atunci foloseam balsamuri și fel de fel de măști pentru păr in timp ce făceam duș. Poti să crezi sau să nu crezi, insă de când am inceput să spăl părul aparte am și uitata ce înseamnă să ai coșuri pe spate. Această este regula mea de aur!
Într-o singura frază, șamponul și balsamul nimerind pe spatele tău când clătești părul, cauzează coșuri.
Pe parcusul anilor am întâlnit multe persoane cu aceeași problema, cărora le-am povestit cum am scăpat de ea. Ce crezi că s-a întâmplat? Au scapat și ei! 


Nu pierde timpul , începe de azi! Ca la vară să ai un spate curat. La această simplă metoda poți audăuga un careva tratament cum ar fi: argila amestecată cu apă purificată (nu din robinet!), acest amestec se aplică pe zona de tratare și se lasă să se usuce. Fă-o timp de 7 zile. Sau poți cumpăra o soluție care face ca aceste coșuri să se usuce, astfel zona se va videca mai repede. Folosește shi un săpun potrivit! Nu te spăla cu șampon pe corp (cum obișnuiesc s-o facă baieții), nu te spală cu diferite produse cremoase. Cel mai bine e să o faci cu un sapun care are PH indentic cu cel al pielii. 


Mult succes. Fiți frumoși!


By PowerPuff


3 comments:

  1. sper sa mearga aceasta solutie am so incerc shi eu

    ReplyDelete
  2. Eu pentru cosurile de pe spate am folosit cateva produse naturale pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai-tea tree oil de la Thursday Plantation de care sunt multumita. Deci am folosit o crema antiseptica, un sapun natural si o sticluta de ulei 100% pur din arbore de ceai-tea tree oil. La fiecare utilizare aplicam 4-5 picaturi de ulei peste sapun sau peste crema antiseptica. Le recomand eu am avut rezultate cu ele.

    ReplyDelete