Tuesday 12 February 2013

Idei, idei de Ziua Indragostitilor!


Sfatul Valentin ma inspira.  Vreau sa creez si din nou sa creez. In aceasta zi chiar doresti sa-ti umpli casa cu inimioare, sa-ti vopsesti buzele cu ruj rosu, sa te plimbi pe strazi cu balonase si flori si nu in ultimul rand sa faci toate astea cu persoana draga. Insa multi intampina aceasta sarbatoare cam posomorati si sosirea ei nu le aduce nimic decat bataie de cap- ce cadou sa daruiasca?!
Tin sa spun ca e o sarbatoare mai mult pentru a petrece frumos timpul cu persoana iubita, decat sa va intreceti cu cadourile. 

13 Februarie- o zi pana la ‘’ Ziua Indragostitilor’’

Nu aveti cadou, sunteti fara dispozitie, sunt undeva orele 12.00, dar voi tot habar nu aveti ce sa daruiti si cum sa petreceti ziua de maine.

Primul pas ar fi sa priviti lucrurile mai simplu si sa intelegeti ca este ziua in care defapt totul ce trebuie sa faceti e sa petreceti timpul funny si sa aveti parte de mici surprize.

Eu o vad simplu: Ambii fericiti si indragostiti va treziti cu mesaje de dragoste, va daruiti cate o felicitare facuta de voi, unde va spuneti cat de mult va iubiti; ea poate sa-ti faca niste gustosenii in forma de inimioare, el te poate invita la un film romantic. Apoi ambii puteti pleca sa va dati cu patinele si seara sa o incheiati cu un ceai caldut intr-o atmosfera linistita. Dupa, cand deja va indreptati spre casa, puteti pleca intr-un loc ce inseamna ceva pentru voi sau sa gasiti un loc care ati dori sa fie al vostru si sa dati drumul la un lampion punandu-va  cate o dorinta. Uite asa! Toate acestea nu necesita pregatiri enorme.  

Daca tot ati ajuns pe 13 februarie si panicati iata voua careva  idei simple si dragute (e important sa fie facute din suflet):

* Incepem cu o felicitare! Puteti gasi foarte multe modele pe internet, dar asta e foarte personalizata si simplu de realizat. Cu manutele voastre o inimioara! Apoi o puteti face in diferite culori, cu aplicatii, dar cel mai mult conteaza sa scrieti un text frumos si sincer. 




* Daca aveti multe de spus si doriti chiar sa uimiti, atunci puteti lasa o scrisoare de dragoste intr-o butelie. Pentru a creea efectul de foaie invechita, puteti sa apelati la un mic truc: faceti o cafea si in loc sa o savurati, inmuiati o pensula in ea si ''colorati'' foaia cu un strat, apoi al doilea strat il faceti doar la margini. Daca nu aveti butelie nu va speriati, veti fi uimit/a cate puteti gasi intr-un simplu magazin.


* Baietii pot lua ciocanasul in mana si avand niste tinte isi pot darui INIMA. Asta e String Art. E foarte simplu, necesita putine materiale si putin timp. Puteti cumpara un DVP la piata de picturi. Tot acolo puteti cumpara si o culoare pentru fon (tub de acril ori tempera), apoi fuga treceti prin Gemeni si cumparati o ata groasa rosie. Tinte si ciocan trebuie deja sa aveti acasa. Sunt sigura ca iubita voastra se va topi.


* Romantic si simplu. Iata ce poti sa-i daruiesti.


* Aceasta idee to mi-a placut doar ca eu nu as folosi pur si simplu pagini din carti. Pentru asta tot e nevoie de putin: un DVP, clei PVA, un tub de tempera sau acril, foi. Eu as taia inimioare de diferite dimensiuni si pe fiecare as scrie cate un mesaj sau compliment. Imi pare mult mai personalizat.


* Be mine gift box. Destul de dragut o cuteiuta cu mesaj, inimioare si floricele din hartie.


* Am gasit doar aceasta imagine fara sa fie explicat ce idee reprezinta. Dar mi-a venit un gand: puteti printa de pe google maps locatiile deosebite. De exemple: unde prima data v-ati vazut, prima data v-ati sarutat etc. Imi pare foarte nice! <3


* Nu uitati ca aceasta zi sa fie plina de inimioare asa ca nu o sa exagerati daca si in mancare vor fi inimioare. Va indemn sa cautati rete pe internet si sa gatiti ceva gutos pentru iubitul vostru.



* Ultimele sunt micile mele creatii. Din pacate nu am imaginea finala ca din eroare am sters fotografia. Dar cum puteti vedea eu m-am inspirat de la gumele de mestecat: Love is...
Cred ca cei de varsta mea si mai mari stiu despre ce vorbesc, ca acum nu am vazut sa se mai vanda, dar candva erau foarte populare. 





Sa aveti parte de o zi cat mai fericita! 



2 comments:

  1. Poza cu google maps e faina, defapt se vede ce scrie, we met we married and we live ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D lol, nice. Sincer nici nu am marit imaginea, dar e ceva intuitiv.

      Delete